Monday 1 August 2016

SHAKLEE KOTA KINABALU BRANCH


Info ini untuk anda yang tercari-cari di mana terletaknya Cawangan Shaklee Kota Kinabalu, Sabah. Di harap info ini dapat membantu untuk anda berurusan dengan Shaklee Branch Kota Kinabalu.

Disinilah segalanya bermula, datang hari-hari ke Stokis Shaklee Kota Kinabalu ini pun saya tidak bosan,hehehe :) Saya adalah Pengedar Sah Shaklee yang aktif di kawasan Kota Kinabalu, Putatan, Petagas, Penampang, Papar, Kinarut, Lokkawi dan Beaufort, Sabah. Bagi sesiapa yang mahu ke Shaklee Branch Kota Kinabalu yang tidak jumpa jalan boleh call atau sms/whatsapp saya terus 0168068065 atau call nombor telefon Stokis Shaklee di Sabah seperti nombor di bawah. Jangan malu-malu tanya saja ya..

Tapi, senang saja cari BAH!!!Kalau kamu dari area likas jalan jak terus ke arah kelombong, Jalan terus yang menuju ke City Mall kemudian selepas jumpa bangunan Angkatan Hebat Motor Sdn Bhd ada traffic light lepas tu masuk jak simpang pertama lepas traffic light kamu nampak la tu Bangunan Neutron Point.

Di bawah ada Fook Yuen Cafe ya..SHAKLEE KK BRANCH di tingkat 4..naik lif sampai la tu..hihi:)

Manakala, kalau dari jalan Lintas pula..kamu jalan terus yang mahu menuju ke CityMall juga..jalan terus dan anda akan jumpa U turn pertama dan selepas jumpa U turn kedua baru kamu U turn dan nampak sudah tu bangunan dan signboard shaklee branch kk seperti dalam gambar di bawah.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai harga dan fungsi - fungsi produk Shaklee di Sabah boleh juga berhubung dengan Pengedar Shaklee Sabah yang berada di bawah jaringan saya : klik di sini

Alamat Branch Shaklee adalah sperti di bawah :



Lot 4.1, Neutron Point, 
Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat,
88300 Kota Kinabalu.



Tel: 6088-393 848 


Fax: 6088-393 851


Shaklee kk tingkat4


bangunan stokis shaklee kota kinabalu

# Saya sebagai Agen dan Pengedar Sah Shaklee yang aktif di Kota Kinabalu, Petagas, Kepayan, Penampang, Putatan, Lokkawi, Papar, Kinarut, Kimanis, Membakut, Beaufort  dan seluruh Sabah serta seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan mengenai Cawangan Shaklee Kota Kinabalu dan  Pengedar Shaklee di sabah ataupun mahu mengetahui berkenaan vitamin -vitamin terbaik shaklee boleh berhubung dengan saya terus di nombor 0168068065.  Anda juga boleh menggunakan ID saya (892603) di mana-mana Cawangan Shaklee untuk mendaftar sebagai ahli shaklee. Konsultasi dan pertanyaan lanjut boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja.





✉  Email : Nieda_0510@yahoo.com

✆  Call/sms/whatsapp : 016-8068065

➲  Walk in order : SAR Fashion, Lot G73, One Place Mall Putatan.

➲  COD : Kota Kinabalu, Putatan, Penampang, Lok kawi, Papar, Beaufort,Sabah.







Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

4 comments:

  1. boleh kasi tengok gambar lebih ka?? saya sedang mencari ni tempat. hihi

    ReplyDelete
  2. Sorry boleh whatsapp saya 016-8068065 kalau mahu lebih senang

    ReplyDelete
  3. One day saya pun nak singgah ke branch KK ni :D

    ReplyDelete

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :