Friday 6 February 2015

CARA MAKAN SET IBU HAMIL SHAKLEE

Assalamualaikum & selamat petang..,

Hari ini saya kongsikan "Cara Makan Set Ibu Hamil Shaklee" selepas baby saya berumur 3 bulan. Memang ramai yang bertanya pada saya soalan ini jadi tidak salah saya kongsikan nya di sini.


Vitamin yang boleh di ambil dalam Set Ibu Hamil Shaklee adalah ESP (Energizing Soy Protein), Vitalea Iron Formula, Bcomplex, Sustained Release
Vita C plus, Ostematrix, Omega Guard. Bagaimanapun, omega guard hanya disarankan ambil ketika kandungan mencecah trimester kedua.

Cara Makan Set Ibu Hamil mengikut pengalaman saya mengandung anak ketiga yang berbekalkan vitamin shaklee sepenuhnya adalah seperti berikut.


Cara Makan Set Ibu Hamil

ESP maximum 3sudu makan sehari
Buat dlm shaker 300ml + 3sudu ESP
Campur dgn air suam@air sejuk, tidak boleh dgn air panas. Selain itu, anda boleh campur dgn minuman kegemaran contoh milo atau jus buah. Anda juga boleh minum 100ml pagi 100ml tghari 100ml mlm sebelum tidur. Lagi baik minum pagi - pagi semasa perut kosong iaitu sebelum sarapan pagi.

Manakala, 1bj @2bj Vitalea ,1bj @2bj bcomplex, 1bj @2bj vit c ambil Selepas sarapan pagi dan makan ostematrix 4bj malam sebelum tidur. Omega guard pula 1bj selepas makan pada bila bila masa sahaja.

Semoga bermanfaat ya.

Sebarang pertanyaan lanjut atau ingin membuat pembelian vitamin shaklee boleh hubungi saya juga untuk dapatkan harga terbaik dan konsultasi terbaik.

Dengan ini, saya harap dapat memberi info dan manfaat pada anda yang sedang hamil.

Saya adalah sebagai Pengedar Sah Shaklee yang aktif di kawasan Kota Kinabalu, Putatan, Penampang, Lokkawi, Kinarut, Papar, Beaufort  dan seluruh Sabah serta seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee Kota Kinabalu Branch ataupun mahu mengetahui berkenaan vitamin -vitamin terbaik shaklee boleh berhubung dengan saya. Konsultasi dan pertanyaan lanjut boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja.


✐ Blog : www.vitaminzahraa.blogspot.com
✉ Email : Nieda_0510@yahoo.com
✆ Call/sms/whatsapp : 016-8068065 / 016-8224030
➲ Cod area : Kota Kinabalu, Penampang, Petagas, Putatan, Kinarut, Lokkawi, Papar,Kimanis,Membakut,Bongawan, Beaufort.
➲ Walk in order : J&jay Collection, Lot G75, One Place Mall Putatan,kota kinabalu,sabah.





Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :