Saturday 7 February 2015

FROM ZERO TO HERO

Sebagai anak Sabahan saya turut bangga atas kemenangan kumpulan #Zero. Persembahan mereka malam akhir Maharaja Lawak Mega malam ini memang terbaik. Ucapan terima kasih sebab kami sekeluarga terhibur. Dapat juga gembirakan hati yang susah hati.hehe :)





From Zero to Hero sangat sesuai untuk mereka. Dari nelayan dan buruh kasar akhirnya kemenangan berpihak pada mereka. Alhamdulillah,murah rezeki kumpulan zero malam ini. 500ribu ringgit tu.hehe :)


Apapun, kita layan Lirik lagu Ayah yang mereka bawa tadi. Lagu ini memang menyentuh hati sesiapa yang dengar. Saya pun suka lagu ni sebab dulu-dulu bapa saya suka karaoke bawa lagu ini.hehe:)

Ayah  - Broery Marantika 

Dimana….akan ku cari
Aku menangis seorang diri

Hatiku slalu ingin bertemu
Untukmu aku bernyanyi
Untuk ayah tercinta, aku ingin bernyanyi
Dengan air mata di pipiku….


Ayah dengarkanlah, aku ingin berjumpa
Walau hanya dalam mimpi…..
Lihatlah… hari berganti
Namun tiada seindah dulu
Datanglah aku ingin bertemu
Untukmu aku bernyanyi

#Zero #Juara #MaharajaLawakMega2014 #FromZeroToHero


Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :