Sunday 5 April 2015

SABTU BERSAMA PENGEDAR SHAKLEE DI KOTA BELUD

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah selesai sudah kelas meletup 2.0 yang di adakan di Kota Belud petang tadi. Gembira rasanya dapat berkongsi sesuatu pada anak shaklee dan kawan - kawan shaklee yang lain.

Petang tadi saya sebagai speaker kedua berkongsi "Rahsia Bergelar Pengedar Shaklee Terhebat". Insha Allah dengan pengalaman yang saya ada semenjak serius dari Januari 2013 hingga hari ini dapatlah saya berkongsi ilmu yang saya ada. Di harap juga dapat memberi manfaat pada peserta kelas meletup 2.0 di Kota Belud.

Target tahun ini kami akan datang ke seluruh Sabah untuk berjumpa dengan anak - anak Shaklee yang lain. Andai ada yang berminat untuk mendaftar ahli shaklee dan ingin kami datang di tempat anda, boleh Saja hubungi saya di talian 016-8068065 ataupun di Facebook "Nieda Nuds"

Antara gambar - gambar menarik hari ini :










Untuk pertanyaan lanjut, konsultasi dan tempahan vitamin di kawasan Kota Belud boleh hubungi anak Shaklee saya :

Nama : Rizna Azila Yahya
Facebook : Yna Yahya
Call / Sms / Whatsapp : 0 12‑821 7929

Sekian,.




Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :