Tuesday 7 April 2015

PETUA KURUS SELEPAS BERSALIN

[Rahsia Berat Badan Maintain]

Baby dah 5bulan pun saya masih makan / minum ESP + Omega Guard + Alfalfa Complex❤

  • ESP - membantu saya diet, rasa kenyang yang lama, bertenaga , badan sihat & kulit cantik.
  • Omega Guard - membantu saya bakar / pecah lemak2 degil di badan, memberikan EPA & DHA untuk anak saya yang masih menyusu. ( iaitu paling bagus untuk perkembangan otak )
  • Alfalfa Complex - membantu saya detox lemak , untuk masalah resdung saya, memperbanyakkan susu ibu & memberi kesan seperti makan Kacip Fatimah😁😁😁 


Berat saya sebelum bersalin 65kg skrg dah 52kg..alhamdulillah senang hati bila badan maintain & perut kempis..hihi:)




Untuk dapatkan cara makan & konsultasi terbaik dari saya, hubungi saya melalui call/sms/whatsapp 016-8068065

SID 892603
www.vitaminzahraa.blogspot.com

Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :