Tuesday 3 May 2016

Vitamin Shaklee Harga Promo Mei 2016

Assalamualaikum...

Setiap awal bulan Pihak Shaklee akan umumkan Harga Promosi untuk produk-produk terpilih. Promo seperti ini membolehkan para pelanggan terutamanya ahli member mendapat harga murah daripada kebiasaan. 

Bulan Mei ini, 3 produk promo iaitu :

vitamin harga murah shaklee sabah

  • COLLAGEN POWDER

[Beli 6 Percuma 1 @ Beli 2 Tolak 5/% Diskaun]

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

  • ALFALFA COMPLEX

[Beli 3 Percuma 1]

Alfalfa merupakan pusat pegumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap nutrien dan mineral daripada tanah, manakala daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis.

Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature Formula yang pada asalnya dibangunkankan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Kami hanya menggunakan alfalfa berkualiti tinggi yang ditanam di California bagi produk ini bagi memastikan sumber bahan mentah yang kaya dengan pelbagai nutrien termasuk kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium di samping klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.
Alfalfa daripada sumber semula jadi Setiap sajian membekalkan 300mg kalsium, iaitu bersamaan dengan satu gelas susu

Alfalfa. Sumber semula jadi pigmen klorofil, vitamin dan mineral surih. Segalanya tersedia di dalam Alfalfa Complex.

  • VITALEA FOR CHILDREN

[Beli 3 Percuma 1]

FORMULA SERBA BAHARU ini dicipta berteraskan kajian sains pemakanan yang telah dijalankan lebih 100 tahun serta bersandarkan panduan kepakaran para pakar pemakanan dan saintis penyelidik Shaklee. Ia mengandungi mikronutrien berspektrum luas.
✔️Membekalkan 18 Vitamin dan Mineral

✔️Penting untuk pertumbuhan dan perkembangan normal kanak-kanak

✔️Rumusan Tidak Merosakkan Gigi

✔️Dirumus dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti

✔️Perisa Anggur Yang Enak

✔️Sedap dikunyah, pasti digemari oleh kanak-kanak

* Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Sekiranya anda berminat dengan 3 Produk Harga Promo ini, Jangan segan2 untuk hubungi saya sebelum 31 Mei 2016.

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :