Wednesday 28 August 2013

SET BERSALIN / BERPANTANG SHAKLEE TERBAIK


SET BERPANTANG ♥


Tahukah anda kenapa banyak petua yang menyatakan ikan haruan dan gamat sangat elok dimakan ketika dalam pantang selepas bersalin? Ini adalah kerana haruan dan gamat adalah sangat kaya dengan zat besi, zinc, protein dan lain-lain mineral yang membantu penyembuhan luka bersalin. Namun, di zaman moden ini, tidak semua wanita mampu bertahan dengan bau dan rasa ikan haruan dan gamat, maka set bersalin Shaklee di atas adalah alternative terbaik untuk ibu yang mahu berpantang secara moden.




1) Zinc Complex membantu mempercepatkan penyembuhan luka selepas bersalin, samada bersalin secara normal atau pembedahan. Ia juga membantu mengurangkan masalah rambut gugur yang kerap dialami oleh wanita yang baru lepas bersalin.

2) Vita-C yang diambil bersama Zinc Complex merupakan kombinasi yang baik untuk penyembuhan luka dalaman selepas bersalin dan mencantikkan kesan luka luaran. Ini kerana Vita-C dapat membantu pembentukan kolagen dan memperbaiki tisu yang rosak selepas bersalin. Vita-C juga dapat meningkatkan imunisasi ibu dalam pantang kerana kebiasaannya wanita akan berasa lemah dan kurang antibodi selepas proses melahirkan anak. Demam ketika dalam pantang akan lebih memburukkan keadaan dan proses berpantang.

3) B-Complex berfungsi sebagai penenang (anti-stress) untuk mengelakkan kemurungan atau meroyan ketika berpantang. Wanita yang baru lepas melahirkan anak memerlukan masa untuk menstabilkan hormon. Tekanan yang dialami ketika berpantang boleh mengakibatkan meroyan. B-Complex membantu menstabilkan hormon di samping memberi tenaga kepada wanita yang sedang berpantang.

4) Vita-Lea membantu melengkapkan keperluan nutrisi harian wanita dalam pantang. Ini kerana ketika berpantang, banyak makanan yang perlu dielakkan (pantang tradisi Melayu) yang menyebabkan kita kekurangan nutrisi. Vita-Lea juga mengandungi formula zat besi yang penting bagi wanita berpantang kerana kita telah kehilangan banyak darah ketika proses melahirkan anak.

5) OsteMatrix sangat diperlukan wanita dan keperluannya meningkat ketika mengandung sehingga melahir dan menyusukan anak. Ini kerana bayi akan "menarik keluar" simpanan kalsium dari tubuh ibu untuk keperluannya ketika menyusu. Simpanan kalsium yang makin hilang akan menyebabkan masalah osteoporosis berlaku dengan lebih cepat di kalangan wanita. Keistimewaan OsteMatrix ialah ia juga membantu proses penghadaman. Antara masalah terbesar wanita dalam pantang adalah sembelit (constipation). Ia amat menyakitkan kerana luka bersalin masih belum sembuh. Banyak pengguna OsteMatrix telah memberikan testimoni yang hebat tentang kemampuan OsteMatrix memudahkan proses penghadaman ketika dalam pantang.

6) ESP banyak membantu proses berpantang buat ibu yang baru lepas melahirkan anak. Ia membantu meningkat, memekat dan menambahkan kualiti susu ibu. Ia juga dapat menguat dan mengencangkan kembali otot wanita yang lembik dan menggelebeh selepas melahirkan anak. Tisu dan otot yang rosak ketika proses kelahiran juga dapat dibaikpulih kembali di samping memberi tenaga buat ibu-ibu yang sedang berpantang.

Telah ramai yang berpuas hati dengan pengambilan set berpantang ini. Kami turut menawarkan pek percubaan untuk 40 hari penggunaan. Hubungi kami sekarang untuk mendapatkan set anda!!


Hubungi saya :


#Saya Anidah Jawarin atau nama panggilan manja "Nieda" adalah Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Putatan, Penampang, Lokkawi, Papar, Beaufort Sabah dan seluruh Malaysia yang memegang ID 892603. Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi lanjut mengenai Cawangan Shaklee Kota Kinabalu ataupun ingin mengetahui tentang produk dan vitamin -vitamin Shaklee boleh berhubung dengan saya terus di nombor 0168068065 pada bila- bila masa sahaja.
✉  Email : Nieda_0510@yahoo.com
✆  Call/sms/whatsapp : 016-8068065
➲  Walk in order : J&jay Collection, Lot G75, One Place Mall Putatan
Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :