Thursday 30 January 2014

DECLARATION AS SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR


Assalamualaikum dan selamat tengahari...

Tetiba pula rasa mahu buat declaration hari ini, ok saya start ya.hehehe:) saya serta kan sekali gambar saya supaya kita lebih mesra. Saya adalah PENGEDAR SHAKLEE SABAH dan seluruh Malaysia ID 892603. anda tercari produk shaklee untuk :

Set kurus
Set kesuburan
Set kecantikan 
Set penyusuan
Set ibu hamil
Set berpantang 
Set kanak - kanak 
Set kesihatan optimum.
Set gout
Set kencing manis
Set darah tinggi
DAFTAR AHLI???
Etc...

saya pengedar shaklee beaufort dan kota kinabalu sabah
Hubungi saya untuk free konsultansi...

Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

saya anidah jawarin pengedar shaklee beaufort dan kota kinabalu sabah


✍ FB:https://www.facebook.com/nieda.nuds
✐ Blog : www.vitaminzahraa.blogspot.com
✉ Email : Nieda_0510@yahoo.com
✆ Call/sms/whatsapp : 016-8068065
➲ Walk in order : J&jay Collection, Lot G75, One Place Mall Putatan,kota kinabalu,sabah.
➲ Cod area : Kota Kinabalu, Penampang, Petagas, Putatan, Kinarut, Papar, Beaufort.


Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :