Sunday 12 January 2014

VITAMIN E COMPLEX DAN ALFALFA COMPLEX UNTUK MENYEMARAKKAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI

Selamat petang semua...

Semantara promosi Alfalfa Complex pada bulan ini, seboleh-bolehnya saya inginkan kongsikan semua kelebihan dan kebaikan yang terdapat pada Alflafa Complex ini. Vitamin ini termasuk dalam Set Vitamin Cinta untuk menyemarakkan lagi hubungan suami dan isteri. Tidak salah saya kongsikan jika ia untuk kebaikan semua orang kan.hehehe:)

Alfalfa Complex ini mempunyai fungsi seperti Kacip Fatimah u'alls...so sangat- sangat la rugi bagi wanita yang bergelar isteri di luar sana yang tidak merebut peluang untuk mencuba vitamin ini. saya share sebab saya juga seorang isteri yang mempunyai dua orang cahaya mata dan saya serta suami adalah pengguna Alfalfa Complex dan juga Vitamin E Complex itu.

Di luar sana ramai yang mencari-cari ubat kuat untuk suami kan? Jangan risau Shaklee ada Vitamin semulajadi yang selamat untuk suami anda. Tidak perlu ubat seperti Vi**ra yang kita tidak tahu akan kesan sampingan yang akan berlaku jika mengambil secara keterlaluan. Berusaha lah mencari suplemen yang bertindak  secara semulajadi pada tubuh badan tanpa meningkalkan apa-apa kesan sampingan.


Mari saya kongsikan fungsi kedua-dua vitamin ini...

Vitamin E Complex untuk suami :

- melindungi jantung


- anti penuaan


- anti oksidan yang kuat


- dapat menghasilkan sperma yang lebih banyak


- dapat memperbaiki kualiti dan membantu pergerakan sperma


- meningkatkan paras testosteron di dalam badan iaitu (Lebih bertenaga, ereksi lebih lama, lebih cepat terangsang, orgasma yang lebih kerap dan bersemangat)

Vitamin E Complex untuk isteri :


- melindungi jantung


- anti penuaan


- anti oksidan yang kuat


- kulit yang sihat dan cantik


- dapat mengurangkan kesan parut


- (Lebih bertenaga, ereksi lebih lama, lebih cepat terangsang, orgasma yang lebih kerap dan bersemangat)

- untuk menstabilkan hormon dan hubungan seks wanita terutama bagi ibu menyusu yang mengandungi kandungan prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.


Selain itu, Vitamin E adalah merupakan antioksidan yang hebat untuk membantu mengelakkan kesan dari radikal bebas, membantu mengelakkan  masalah berkaitan dengan kanser prostat, kanser payudara, servik dan ovari.

seterusnya adalah fungsi Alfalfa Complex

- sangat baik di amalkan oleh kaum wanita.

- membantu atasi masalah keputihan.

- masalah haid yang tidak teratur atau senggugut / sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid(makan alfalfa bersama kalsium-ostematrix untuk kesan yang lebih).

- membantu mengurangkan masalah kering ketika bersama.

-dan adalah bertindak seperti KACIP FATIMAH.

Jom kita tengok antara testimoni yang mengamalkan Vitamin Cinta ini..


Bagi  Suami isteri di luar sana yang mahu meningkatkan citarasa seksual terutamanya bagi wanita yang lepas bersalin yang rata-rata hilang mood untuk bersama, saya sarankan anda mencuba set ini. Insha Allah disamping dapat menjaga keharmonian rumahtangga anda juga boleh dapat keistimewaan yang lain dari vitamin - vitamin. 

Anda mahu mencuba vitamin cinta ini???  hubungi saya dan saya dengan senang hati mempelawa sekiranya anda mahukan sentuhan personal dari saya berkenaan info produk ataupun Cara Makan Vitamin / Produk-produk Shaklee dengan lebih mendalam, anda boleh menghubungi saya di Facebook (Nieda Nuds) atau call/sms/whatsapp kami 016-8068065 untuk bercakap secara terus dengan saya. 




# Dan Saya adalah sebagai Pengedar Sah Shaklee yang aktif di kawasan Kota Kinabalu, Putatan, Penampang, Lokkawi, Kinarut, Papar, Beaufort  dan seluruh Sabah serta seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee Kota Kinabalu Branch ataupun mahu mengetahui berkenaan vitamin -vitamin terbaik shaklee boleh berhubung dengan saya. Konsultasi dan pertanyaan lanjut boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja.

✍ FB:https://www.facebook.com/nieda.nuds
✐ Blog : 
www.vitaminzahraa.blogspot.com
✉ Email : Nieda_0510@yahoo.com
✆ Call/sms/whatsapp : 016-8068065 / 016-8224030
➲ Cod area : Kota Kinabalu, Penampang, Petagas, Putatan, Kinarut, Lokkawi, Papar,Kimanis,Membakut,Bongawan, Beaufort.
➲ Walk in order : J&jay Collection, Lot G75, One Place Mall Putatan,kota kinabalu,sabah.
















Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :