Friday 17 January 2014

FOKUS BERSAMA SHAKLEE

Assalamualaikum dan Selamat Malam semua..

Di kala orang ramai tengah berehat tengok TV dengan anak-anak dan suami di rumah..ataupun tengah dinner dengan keluarga tersayang...saya pula masih di sini di (AMP-advance marketing power) yang berlangsung di MIECC dengan 5,000 lebih peserta...Ini kali ke 3 saya join seminar Dr Azizan Osman...Alhamdulillah , Dr adalah salah satu mentor yang saya yakin dapat mengubah mentaliti saya dan membersih kolam jiwa saya..actually rindu ngan orang rumah & anak2 ni..hehehe:) 

Di sini saya datang untuk belajar, di sini saya datang untuk menuntut ilmu, di sini saya berharap dengan ilmu yang saya dapat Insha Allah dapat merubah hidup saya sekeluarga dengan lebih baik dan dapat menyumbang ataupun akan dapat memberi lebih manfaat kepada orang lain terutama orang sekeliling saya.

Kata-kata yang saya pegang sejak saya kenal DAO. "Sebaik-baik manusia adalah manusia yang memberi manfaat pada orang lain" 

Dalam Seminar Kali Ini sekali lagi DAO tekankan Kenapa saya kena fokuskan satu perkara dari tiga perkara yang saya buat dalam perniagaan saya sekarang...so sekarang saya cerita kenapa saya harus fokus dengan Shaklee:) Kalau belum ada produk sendiri apa kata kita Cuba dengan produk orang lain dulu..Cari pengalaman cari ilmu dari apa yang kita buat sekarang..Ini semua akan mengajar kita build business kita sendiri pula satu hari nanti.

Selama setahun saya bersama family Shaklee saya bersyukur sangat-sangat dengan Shaklee saya dapat banyak kawan-kawan yang baik hati...yang boleh  ajar saya lebih menghadap pada yang maha ESA terutamanya.

Eikh, why I'm so serious Malam ni..hehe:) di bawah saya attachkan business card Shaklee saya design terbaru..Insha Allah nanti saya Sambung cerita Lagi..now seminar dah habis.Sekarang dalam teksi on the way balik Kg Baru. 



Pengedar Shaklee di Beaufort,Sabah

Kalau kawan - kawan ada sebarang pertanyaan boleh jak hubungi saya ya..erm,tadi jumpa pengedar Shaklee dari sini KL..duduk sebelah pula tu..nice to meet u Ummi :) hehehe :)



Dia Pengedar Shaklee semenanjung, saya Pengedar Shaklee di Sabah ya..orang Kota Kinabalu , Penampang, Petagas, Putatan, Kinarut, Papar dan Beaufort yang teringin mahu tahu lebih lanjut kenapa saya fokus dengan Shaklee ni..Jom whatsapp dengan saya :) ok sampai sini dulu..tata titi tutu...



✍ FB:https://www.facebook.com/nieda.nuds
✐ Blog : www.vitaminzahraa.blogspot.com
✉ Email : Nieda_0510@yahoo.com
✆ Call/sms/whatsapp : 016-8068065
➲ Walk in order : J&jay Collection, Lot G75, One Place Mall Putatan,kota kinabalu,sabah.

➲  Cod area : Kota Kinabalu, Penampang, Petagas, Putatan, Kinarut, Papar, Beaufort.

Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :