Tuesday 23 September 2014

COLLAGEN POWDER SHAKLEE BUKAN SEKADAR UNTUK CANTIK

Assalamualaikum...

Untuk tatapan peminat-peminat Collagen Powder di luar sana, ini info untuk anda...Jangan terlepas peluang bulan September ini Promosi Collagen Powder Shaklee (Buy 6 Free 1), sehingga 30 september 2014 sahaja ya...ok jom kita berkenalan apa itu Shaklee Collagen Powder?

Untuk tatapan peminat-peminat Collagen Powder di luar sana, ini info untuk anda...Jangan terlepas peluang bulan September ini Promosi Collagen Powder Shaklee (Buy 6 Free 1), sehingga 30 september 2014 sahaja ya...ok jom kita berkenalan apa itu Shaklee Collagen Powder?

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen shaklee juga adalah sangat rendah dalam berat molekularnya iaitu sekitar 1,000 dalton sahaja. Kandungan Dalton yang rendah adalah salah satu penyebab kolagen tersebut amat mudah di serap oleh tubuh seterusnya membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.





Shaklee Collagen Powder mempunyai 7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Apakah Fungsi 7 Bahan Utama ?



  • RSS Collagen dari Sisik Ikan Merah


Sisik ikan merah ialah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi.


  • Ekstrak biji benih Camellia Japonica


Ekstrak biji benih Camelia Japonica mengandungi asid Oleik, iaitu sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi Isoflavon yang dapat mengurangkan radikal bebas.


  • Ekstrak Pfaffia
Pfaffia juga digelar sebagai ginseng Brazil yang bila digabungkan dengan ekstrak biji benih Camellia japonica dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembap dan rata.

  • Elastin dari kolagen ikan
Elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih anjal, tegang dan gabu.

  • Vitamn C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen dan melawan radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Manakala, Vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.

  • Ekstrak kerang - kerangan 
Glukosamina daripada ekstrak kerang - kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

  • Lactobasilus acidophilus
Lactobasilus acidophilus ialah sejenis bakteria baik. Ia membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semula sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen. 




Kesan dan Faedah Shaklee Collagen Powder Shaklee

1. Anti Penuaan - mengurangkan liang pori-pori,kedutan dan garis-garis yang kelihatan.

2. Menghidratkan - melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan mengelupas pada kulit wajah.

3. Mengembalikan keanjalan kulit - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.

4. Melicinkan - meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit. 

5. Menyubur - menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang lebat dan bersinar.

6. Mencerahkan - mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.

7. Menegang - membantu menegang dan menganjalkan payudara.

8. Faedah tambahan - menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang. Bantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.






Keberkesanan Shaklee Collagen Powder

Melalui ujian klinikal, Pengambilan Produk Collagen Powder Shaklee selama 8 minggu secara teratur mampu memberi tindak balas seperti berikut di bawah : (Sila rujuk gambar) keputusan juga  menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh.



Testimoni Shaklee Collagen Powder

Testimoni di bawah adalah feedback dari Customer saya sendiri :

















Shaklee Collagen Powder lebih mudah di hadam dan mudah larut apabila di bancuh dengan makanan atau minuman kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan dimana sahaja. Gambar di bawah adalah cara saya consume Shaklee Collagen Powder saya. Selain di minum Collagen Powder Shaklee ini juga boleh di buat sebagai masker. Selamat mencuba...








Mahu mencuba Shaklee Collagen Powder sempena Promosi Bulan September ini???hubungi saya dan saya dengan senang hati mempelawa sekiranya anda mahukan sentuhan personal dari saya berkenaan info produk ataupun Cara Makan Vitamin / Produk-produk Shaklee dengan lebih mendalam, anda boleh menghubungi saya di Facebook (Nieda Nuds) atau call/sms/whatsapp kami 016-8068065 untuk bercakap secara terus dengan saya.







# Dan Saya adalah sebagai Pengedar Sah Shaklee yang aktif di kawasan Kota Kinabalu, Putatan, Penampang, Lokkawi, Kinarut, Papar, Beaufort  dan seluruh Sabah serta seluruh Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee Kota Kinabalu Branch ataupun mahu mengetahui berkenaan vitamin -vitamin terbaik shaklee boleh berhubung dengan saya. Konsultasi dan pertanyaan lanjut boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja.

✍ FB:https://www.facebook.com/nieda.nuds
✐ Blog : 
www.vitaminzahraa.blogspot.com
✉ Email : Nieda_0510@yahoo.com
✆ Call/sms/whatsapp : 016-8068065 / 016-8224030
➲ Cod area : Kota Kinabalu, Penampang, Petagas, Putatan, Kinarut, Lokkawi, Papar,Kimanis,Membakut,Bongawan, Beaufort.
➲ Walk in order : J&jay Collection, Lot G75, One Place Mall Putatan,kota kinabalu,sabah.

Best Blogger Tips
  • Share On Facebook
  • Digg This Post
  • Stumble This Post
  • Tweet This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Float This Post
  • Share On Reddit
  • Bookmark On Technorati
Blog Gadgets

No comments:

Post a Comment

Sila komen di sini untuk sebarang pertanyaan :